Sklep ŚliczneDywany.pl posiada opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

  • Zwrot zakupionych dywanów

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Nasz sklep daje aż 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny! Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Hurtownia dywanów ŚliczneDywany.pl
ul. M. Curie - Skłodowskiej 89A
87-100 Toruń

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem / produktami dołącz w kopercie paragon lub fakturę.

Wymagane dokumenty:

FORMULARZ (.pdf) zwrotu/wymiany w którym należy podać dane odsyłającego, przyczynę oraz dane do przelewu
POUCZENIE (.pdf) o odstąpieniu o umowie
OŚWIADCZENIE (.pdf) o odstąpieniu od umowy

Jak tylko paczka do nas trafi, przystąpimy do zwrotu ceny na Twój rachunek bankowy. Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym prawem, mamy 14 dni na zwrot środków. Nasz sklep wychodzi naprzeciw naszym klientom i zwrot następuje do ok. 7 dni roboczych. 

  • Składanie reklamacji w przypadku wystąpienia skazy, błędnie otrzymanego produktu z naszej winy
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
  1. Skontaktuj się z nami
    Zadzwoń do nas lub napisz maila. Ustalimy z Tobą w jaki sposób nastąpi wymiana / zwrot.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury (paragonem) zakupu. Jeśli następuje wymiana na produkt o tej samej wartości, nie ma potrzeby dołączania dowodu zakupu. W międzyczasie ustalimy datę odbioru paczki przez naszego kuriera.
  3. Wysyłka
    Po ustaleniu daty odbioru, oczekuj kuriera. Reklamowany produkt należy zaadresować na adres:

Hurtownia dywanów ŚliczneDywany.pl
ul. M. Curie - Skłodowskiej 89A
87-100 Toruń

W przypadku pytań, prosimy o kontakt