Odstąpienie od umowy
Sklep ŚliczneDywany.pl posiada opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, lub reklamacji zakupionego towaru.
- Zwrot zakupionych dywanów (odstąpienie od umowy)
W naszym sklepie otrzymujesz 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Hurtownia dywanów ŚliczneDywany.pl
ul. J. Słowackiego 101/6
87-100 Toruń
tel. 518 131 955
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem / produktami dołącz w kopercie paragon lub fakturę.
Wymagane dokumenty:
FORMULARZ (.pdf) zwrotu/wymiany w którym należy podać dane odsyłającego, przyczynę (fakultatywnie) oraz dane do przelewu
POUCZENIE (.pdf) o odstąpieniu od umowy
OŚWIADCZENIE (.pdf) o odstąpieniu od umowy
Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, sprawdzimy jej stan, to następnie przystąpimy do zwrotu ceny na Twój rachunek bankowy. Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym prawem, mamy 14 dni na zwrot środków.
Nasz sklep realizuje zwrot środków maks. do 7 dni roboczych.
UWAGA: Ze względu na wagę i gabaryty Towaru, w przypadku odstąpienia od umowy - odesłanie Towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich konieczne może się okazać nadanie przesyłki na palecie. Taka usługa jest droższa niż zwykła przesyłka pocztowa.
- Składanie reklamacji w przypadku wystąpienia skazy, błędnie otrzymanego produktu z naszej winy
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Kontakt z nami
Zadzwoń do nas lub napisz maila. Ustalimy z Tobą w jaki sposób nastąpi wymiana / zwrot. - Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury (paragonem) zakupu. Jeśli następuje wymiana na produkt o tej samej wartości, nie ma potrzeby dołączania dowodu zakupu. W międzyczasie ustalimy datę odbioru paczki przez naszego kuriera. - Wysyłka
Po ustaleniu daty odbioru, oczekuj kuriera. Reklamowany produkt należy zaadresować na adres:
Hurtownia dywanów ŚliczneDywany.pl
ul. J. Słowackiego 101/6
87-100 Toruń
tel. 518 131 955
WAŻNE (!)
Jeżeli zamówiłeś przesyłkę płatną przy odbiorze i z jakiś przyczyn jej nie odebrałeś, zostaniesz obciążony kosztami jej zwrotu. Zgodnie z Prawem potwierdzenie zakupu przez dodanie do koszyka i realizację zamówienia "kup teraz" oznacza zawarcie umowy kupna - sprzedaży ze wszystkimi konsekwencjami.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt.
Zespół ŚliczneDywany.pl