Darmowa dostawa od 499,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

Sklep ŚliczneDywany.pl posiada opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, lub reklamacji zakupionego towaru.

  • Zwrot zakupionych dywanów (odstąpienie od umowy)

W naszym sklepie otrzymujesz 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Hurtownia dywanów ŚliczneDywany.pl
ul. M. Curie - Skłodowskiej 89A
87-100 Toruń
tel. 518 131 955

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem / produktami dołącz w kopercie paragon lub fakturę.

Wymagane dokumenty:
FORMULARZ (.pdf) zwrotu/wymiany w którym należy podać dane odsyłającego, przyczynę (fakultatywnie)  oraz dane do przelewu
POUCZENIE (.pdf) o odstąpieniu od umowy
OŚWIADCZENIE (.pdf) o odstąpieniu od umowy

Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, sprawdzimy jej stan, to następnie przystąpimy do zwrotu ceny na Twój rachunek bankowy. Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym prawem, mamy 14 dni na zwrot środków.
Nasz sklep realizuje zwrot środków maks. do 7 dni roboczych.

UWAGA: Ze względu na wagę i gabaryty Towaru, w przypadku odstąpienia od umowy - odesłanie Towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich konieczne może się okazać nadanie przesyłki na palecie. Taka usługa jest droższa niż zwykła przesyłka pocztowa.

  • Składanie reklamacji w przypadku wystąpienia skazy, błędnie otrzymanego produktu z naszej winy
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
  1. Kontakt z nami
    Zadzwoń do nas lub napisz maila. Ustalimy z Tobą w jaki sposób nastąpi wymiana / zwrot.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury (paragonem) zakupu. Jeśli następuje wymiana na produkt o tej samej wartości, nie ma potrzeby dołączania dowodu zakupu. W międzyczasie ustalimy datę odbioru paczki przez naszego kuriera.
  3. Wysyłka
    Po ustaleniu daty odbioru, oczekuj kuriera. Reklamowany produkt należy zaadresować na adres:

Hurtownia dywanów ŚliczneDywany.pl
ul. M. Curie - Skłodowskiej 89A
87-100 Toruń
tel. 518 131 955

WAŻNE (!)
Jeżeli zamówiłeś przesyłkę płatną przy odbiorze i z jakiś przyczyn jej nie odebrałeś, zostaniesz obciążony kosztami jej zwrotu. Zgodnie z Prawem potwierdzenie zakupu przez dodanie do koszyka i realizację zamówienia "kup teraz" oznacza zawarcie umowy kupna - sprzedaży ze wszystkimi konsekwencjami.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

Zespół ŚliczneDywany.pl

Zaufane Opinie IdoSell
4.81 / 5.00 119 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-04
Dzień dobry. Jestem bardzo zadowolony z zakupionych dywanów od Państwa. Tryb zamawiania i sposób był bardzo przyjazny dla klienta. Można było przed zamówieniem dokładnie się wypytać, wyjaśnić wszystkie szczegóły. Serdecznie polecam ŚLICZNE DYWANY.
2024-04-02
Profesjonalna obsługa, dobry kontakt
pixel