Najczęściej zadawane pytania

Częste pytania i odpowiedzi

Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?

Oczywiście! Jesteśmy najdłużej działającym sklepem z dywanami online. Istniejemy na rynku od 2001 r. a od 2004 pod marką CA Elements. Miesięcznie wysyłamy w kraju i za granicę ponad 700 szt. dywanów. Każdy klient ma możliwość sprawdzić, że naprawdę istniejemy udając się do naszej hurtowni w Toruniu. Produkty z naszej firmy trafiły już do ponad 140.000 klientów! Opinie o nas to ponad 99% pozytywów, które można sprawdzić w niezależnych ośrodkach badań opinii jak Ceneo, Opineo czy Google Reviews.

Czy grafiki w sklepie internetowym odzwierciedlają rzeczywistość?

Wszystkie zdjęcia z rzutem na podłogę wykonujemy sami. Przywiązujemy ogromną wagę aby pokrywały się w jak największym stopniu z produktami, które sprzedajemy. Nie ingerujemy w wykonane zdjęcia w programach graficznych, gdyż uważamy, że nikt nie powinien zmieniać rzeczywistych barw, kontrastu itp wykonanego zdjęcia.
Niestety zdarza się, że najczęstsze wątpliwości wynikają z ustawień monitora kupującego, z warunków atmosferycznych panujących w miejscu ułożenia dywanu, itp. Zdjęcia wykonywane przez nas, robione są zazwyczaj w pełnym słońcu ok godz. 11 - 14 wiosenno-letnich miesiącach, co znacznie uwydatnia kolorystykę produktu. Produkt taki gdy położymy na podłodze w miesiącu grudniu, już po zmroku, na pewno utraci kontrast i swoje barwy, co może spotęgować wrażenie rozbieżności między zdjęciem a otrzymanym produktem. Nie mniej jeśli dany produkt jest w naszej ofercie dłuższy czas, został sprzedany w dużej ilości, to staramy się wytłumaczyć skąd może wynikać różnica w postrzeganiu produktu

Dywan przyszedł do mnie złożony w kostkę / kopertę. Czy na pewno się rozprostuje?

TAK! Zdecydowanie TAK:) Wiele osób zadaje takie pytanie i rozwiewamy wszelkie wątpliwości - dywan na pewno się rozprostuje i będzie w 100% funkcjonalny.

Dlaczego się tak dzieje, że część dywanów wysyłamy właśnie w takiej formie? Odpowiedzi należy szukać w...kosztach wysyłki. Dla naszej wygody a dla Państwa spokoju, wszystkie dywany chcielibyśmy i wolelibyśmy wysyłać zapakowane w formie rulonu - czyli dywan o formacie 300x400 cm - najłatwiej byłoby nam wziąć w takiej samej formie jak przyjeżdża do nas z fabryki (duży rulon o długości 3 m) i przekazać firmie kurierskiej bez konieczności przepakowywania i innych kombinacji. Niestety, ale firmy kurierskie, które z biegiem czasu zaczęły "wybrzydzać" na duże, gabarytowe paczki, zmusiły nas do tego aby dywan składać przed wysyłką do formatu jaki dana firma akceptuje, czyli właśnie kostki / koperty. Zmuszono nas...cenami wysyłek. Dywan niezłożony to cena ok 200-300 zł za dostarczenie do klienta. Taka cena nie jest przez Was akceptowalna a my chcielibyśmy jednak nadal mieć możliwość oferowania Wam takich dużych dywanów. Stąd też za rozsądną cenę wysyłki, dywany są przez nas składane.

Podobnie dzieje się z dywanami, które wysyłamy paczkomatem. Klienci wybierają tę formę wysyłki z różnych względów - wygody, kosztów wysyłek, itp. Jest to nowoczesna i bardzo wygodna forma odbioru paczki. Nie mniej, ze względu na konstrukcję paczkomatu (urządzenie o stalowych ściankach), musimy dopasować każdy format dywanu, do objętości paczkomatu. Dlatego też, część dywanów możemy wysyłać bez konieczności ich "zmniejszania" a część składamy w kostkę.

No dobrze ale czy na pewno dywan się rozprostuje?  

Tak jak napisaliśmy wyżej - na pewno tak. Nasze doświadczenie to ponad 20 lat wysyłania paczek, dużych dywanów w takiej formie. Obrazowo - miesięcznie składamy dywany do wysyłki w formie złożonej w ilości przekraczającej 20 szt. Przez ponad 2 dekady żaden dywan nie uległ trwałemu zdeformowaniu i wszystkie się rozprostowały. Należy pamiętać, że dywan (jego skład) w zasadzie nie różni się zbytnio od...spodni, bluzek, itp. Z tym wyjątkiem, że dywanu nie trzeba prasować :) Sam, pod wpływem ciepła w mieszkaniu, swojego ciężaru, potrafi się rozprostować:) Oczywiście należy przy tym uzbroić się w cierpliwość, bo w miesiącach letnich rozprostowanie trwa ok 1-2 dni, a zimą nawet i tydzień. Wiele pomoże ogrzewanie podłogowe lub mocno nagrzane pomieszczenie.   

Dostałam / -em Wasz produkt ale mi się nie podoba, chcę go zwrócić

Niezmiernie nam przykro, że nasz produkt nie spełnił oczekiwań. Oczywiście można go zwrócić. Niestety odbywa się to we własnym zakresie oraz na własny koszt, a nasz sklep zwróci Państwu całą cenę, jaką zapłaciliście podczas składania zamówienia. Aby coś zwrócić/wymienić/reklamować, należy nam taki fakt zgłosić przed kolejnymi krokami. Wszystko jest opisane w zakładce "Zwroty, wymiany i reklamacje"

Czy jest możliwość obejrzenia dywanów "na miejscu"?

Tak, ale niestety ograniczona. Ponieważ, biuro i magazyn są od siebie oddalone, a oglądać dywan można tylko na holu przed biurem. Dlatego prosimy przed planowanym przyjazdem zadzwonić do nas i przekazać jakie dywany chcą Państwo zobaczyć. Na początek prosimy wybrać max 3 wzory / gatunki, mamy wtedy czas na odnalezienie i przyniesienie dywanów do biura wtedy przyjeżdżają Państwo na 'gotową prezentację'. Oczywiście w miarę oglądania i dyskusji donosimy kolejne dywany, aż do 'skutku'. Prosimy pamiętać, że płatności można dokonać jedynie gotówką.

Jak do nas dojechać?

Prosimy przed każdym przyjazdem skontaktować się z nami pod numerami: 518 131 955 lub 518 55 63 46. Polecamy wykorzystać wyszukiwarkę internetową targeo.pl i tam wpisać Skłodowskiej 89A Toruń. Nasze biuro znajduje się na terenach Elany w szarym budynku magazynowym. Drzwi magazynowe nr 3. W tym samym miejscu co znajduje się Ekspress Pak.

Zachęcamy również do skorzystania z mapy dojazdu Google Maps.