Najczęściej zadawane pytania

Częste pytania i odpowiedzi

Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?

Oczywiście! Jesteśmy najdłużej działającym sklepem z dywanami online. Istniejemy na rynku od 2001 r. a od 2004 pod marką CA Elements. Miesięcznie wysyłamy w kraju i za granicę ponad 700 szt. dywanów. Każdy klient ma możliwość sprawdzić, że naprawdę istniejemy udając się do naszej hurtowni w Toruniu. Produkty z naszej firmy trafiły już do ponad 140.000 klientów! Opinie o nas to ponad 99% pozytywów, które można sprawdzić w niezależnych ośrodkach badań opinii jak Ceneo, Opineo czy Google Reviews.

Czy grafiki w sklepie internetowym odzwierciedlają rzeczywistość?

Wszystkie zdjęcia z rzutem na podłogę wykonujemy sami. Przywiązujemy ogromną wagę aby pokrywały się w jak największym stopniu z produktami, które sprzedajemy. Nie ingerujemy w wykonane zdjęcia w programach graficznych, gdyż uważamy, że nikt nie powinien zmieniać rzeczywistych barw, kontrastu itp wykonanego zdjęcia.
Niestety zdarza się, że najczęstsze wątpliwości wynikają z ustawień monitora kupującego, z warunków atmosferycznych panujących w miejscu ułożenia dywanu, itp. Zdjęcia wykonywane przez nas, robione są zazwyczaj w pełnym słońcu ok godz. 11 - 14 wiosenno-letnich miesiącach, co znacznie uwydatnia kolorystykę produktu. Produkt taki gdy położymy na podłodze w miesiącu grudniu, już po zmroku, na pewno utraci kontrast i swoje barwy, co może spotęgować wrażenie rozbieżności między zdjęciem a otrzymanym produktem. Nie mniej jeśli dany produkt jest w naszej ofercie dłuższy czas, został sprzedany w dużej ilości, to staramy się wytłumaczyć skąd może wynikać różnica w postrzeganiu produktu

Dostałam / -em Wasz produkt ale mi się nie podoba, chcę go zwrócić

Niezmiernie nam przykro, że nasz produkt nie spełnił oczekiwań. Oczywiście można go zwrócić. Niestety odbywa się to we własnym zakresie oraz na własny koszt, a nasz sklep zwróci Państwu całą cenę, jaką zapłaciliście podczas składania zamówienia. Aby coś zwrócić/wymienić/reklamować, należy nam taki fakt zgłosić przed kolejnymi krokami. Wszystko jest opisane w zakładce "Zwroty, wymiany i reklamacje"

Czy jest możliwość obejrzenia dywanów "na miejscu"?

Tak, ale niestety ograniczona. Ponieważ, biuro i magazyn są od siebie oddalone, a oglądać dywan można tylko na holu przed biurem. Dlatego prosimy przed planowanym przyjazdem zadzwonić do nas i przekazać jakie dywany chcą Państwo zobaczyć. Na początek prosimy wybrać max 3 wzory / gatunki, mamy wtedy czas na odnalezienie i przyniesienie dywanów do biura wtedy przyjeżdżają Państwo na 'gotową prezentację'. Oczywiście w miarę oglądania i dyskusji donosimy kolejne dywany, aż do 'skutku'. Prosimy pamiętać, że płatności można dokonać jedynie gotówką.

Jak do nas dojechać?

Prosimy przed każdym przyjazdem skontaktować się z nami pod numerami: 518 131 955 lub 518 55 63 46. Polecamy wykorzystać wyszukiwarkę internetową targeo.pl i tam wpisać Skłodowskiej 89A Toruń. Nasze biuro znajduje się na terenach Elany w szarym budynku magazynowym. Drzwi magazynowe nr 3. W tym samym miejscu co znajduje się Ekspress Pak.

Zachęcamy również do skorzystania z mapy dojazdu Google Maps.